onsdag 15 april 2009

Jag blir ledsen i alla fall

På lördag fyller jag år. Gräsligt jämnt... Så då blir det nog ett antal gäster som dyker upp, och det ska bli jätteroligt. Men idag ringde min ende bror och sa att han inte kommer. Det är så besvärligt att resa, tycker han. (Han bor två mil från mig...) "Men jag har köpt en present. Jag hoppas att du inte är ledsen för att jag inte kommer." Och jag sa förstås att det hade varit roligt om han hade kunnat komma, men att jag förstod honom och att det var helt okej.

Men jag blir ledsen i alla fall  :´(

5 kommentarer:

  1. Jag fyller oxå år på lördag, hemskt jämt(40). Jag förstår hur du känner. Jag får troligtvis fira denna dag utan mina föräldrar. Min syster bor i andra änden av byn så hon kan inte ha svårt att komma till mig ialla fall. Jag hoppas du får en bra födelsedag utan din bror.

    SvaraRadera
  2. Då får vi tänka på varandra på lördag! :)

    SvaraRadera
  3. Syskon har vi fått för utmaningens skull. Grattis i förskott i alla fall!!

    SvaraRadera
  4. GRATTISGRATTISGRATTIS

    Hoppas du får en underbar dag.

    Cattis

    SvaraRadera