måndag 12 september 2011

Det var hälften det

Skattebetalarnas förening har haft "Hälften kvar" som sin paroll. Nå, det lämnar jag nu därhän. Men jag har skrivit hälften av det jag föresatt mig för boken "Ben". Inte för att jag vet hur många ord det blir till slut, men jag satte 80 000 ord som mål, vilket är så mycket som det blev med Bileam.

Det har gått trögare med den här boken. Kanske beroende på att jag inte lyckats övertyga något förlag att de ska ge ut Bileam. Men jag skriver på den andra boken ändå. Det är en berättelse som behöver komma ut. (Ur mig alltså...)

3 kommentarer:

  1. Klart den ska ut! Resten får du ta när den tiden kommer :)

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa ;)

    Anneli, jo, någon på något förlag måste ju ha förstånd att uppskatta god litteratur ;D

    SvaraRadera