tisdag 10 februari 2015

Jag var faktiskt riktigt nöjd

Jag har läst igenom mitt manus Ingenting att se. Givetvis rättade jag stavfel och ändrade dessutom några saker som kändes som att de inte hängde ihop. Men därefter kände jag mig faktiskt nöjd. Jag tycker att det är ett bra manus. Får man tycka det?
Så just nu vägrar jag att pilla på det mer. Istället skickade jag det till några förlag igår. Finns ju förlag som man får e-post manus till. Tack för det. Idag ska jag nog skriva ut manuset och skicka till ett av förlagen som endast accepterar manus i pappersformat.

2 kommentarer:

  1. Det är inte bra om du skickar något som du inte är nöjd med! :)
    Heja, lycka till!

    SvaraRadera
  2. Nej, naturligtvis inte! ;)
    Grejen är ju att jag ÄR nöjd, och det känns så konstigt, när man läser om alla andra som ägnar hur mycket tid som helst åt att redigera sina manus och talar om ett "första utkast".

    SvaraRadera