tisdag 23 maj 2017

En recension till

Idag dök det upp en recension från bokbloggen Fantastiska Berättelser. Där kan man bland annat läsa:

Jag blir positivt överraskad av vad jag läser. Den här boken är inte alls vad jag väntat mig och det är trevligt. Jag är inte insatt i historien som boken bygger löst på så för mig blir det helt och hållet en överraskning när jag börjar läsa. Jag gillar karaktärerna och att vi får en inblick i vad som kan ha lett fram till det där mordet från många olika synvinklar. Sen gillar jag ju alltid att få en liten inblick i hur det kan ha fungerat i ett litet samhälle, då för ganska så länge sedan.

Hela recensionen återfinns här.

2 kommentarer:

  1. Men åh vad roligt! Alltid kul att bli recenserad, men det är ju trevligt också när recensenten gillar boken - super!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla är så snälla. Ingen sågning än. Bara vänliga påpekanden ibland.

      Radera