söndag 12 juni 2011

Chelsea


Jag var i London för ett tag sedan. Det var en helgresa och det var en belöning för väl utfört arbete på jobbet. Vi var en liten grupp som åkte dit.
När man reser dit på lördagen och hem på måndagen, så hinner man inte så mycket, men vi hann i alla fall gå på fotboll. Chelsea spelade mot Newcastle. Jag är inte så våldsamt fotbollsintresserad, men det var ändå en upplevelse att få gå på en riktig engelsk fotbollsmatch.
Jag köpte till och med en Chelseahalsduk, som jag väl får ha på mig till vintern :)

4 kommentarer:

  1. Åh, underbara London.
    Jag längtar ständigt dit.

    SvaraRadera
  2. Det låter som något att minnas med glädje i alla fall :-D

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Talesättet säger ju: Den som är trött på London är trött på livet.

    SvaraRadera
  4. Fantastiska London, reser till England igen på lördag och får tre dagar i London och tre i Eastbouorne. Planerar en resa med min systerson för att titta på fotboll när han blir lite äldre.

    SvaraRadera