söndag 6 januari 2013

Vilket klipp!!!

Ibland har man en otrolig tur. Jag skrev nyligen att jag tänkte köpa och läsa Åsa Hellbergs Sonjas hemlighet. Strax därpå hittade jag den på Tradera. Boken är inbunden och enligt säljarens beskrivning "ny, oöppnad, i perfekt skick!"

Jag vann budgivningen. Priset? Helt otroliga 11 (elva!) kronor! Rent oförskämt billigt.

Möjligen borde jag skämmas lite över att jag inte köper böckerna i bokhandeln, och därmed gynnar både författaren och affären, men min plånbok är alldeles väldigt nöjd.

4 kommentarer:

  1. Haha, det vad kul!! Hoppas att du tycker om den, Robert,

    SvaraRadera
  2. Det tror jag säkert!
    Tänk förresten vilken lyx att författaren själv tittar in och kommenterar på min blogg!

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Alltför sällan. Jag älskar loppisar. Fast jag är inte säker på att Åsa Hellbergs böcker har hamnat där än ;)

      Radera